My PunBB-Hosting forum

Unfortunately no one can be told what PunBB is - you have to see it for yourself.

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2019-01-02 07:07:46

caicai2017
Member
Registered: 2018-04-27

s att de b?rjade referera till det s

Var det skorna? Jag vet inte, kanske, f?rmodligen? Jag menar, bara en av sex Nike Air Max 90 Womens Black podium-finishare vid den regnvatteniga 2018 Boston Marathon hade Nike-skor p? sina f?tter. Men i 2017Nike Air Max Vision Mujer var 19 av 36 World Marathon Majors podium finishare Nike idrottare i Nike Air Max 97 Mujer Vaporflys; sju av 12 m?stare hade sparken p? f?tterna.
Precis som allt i livet, kan du Nike Epic React Flyknit Womens inte klara framg?ng eller misslyckande p? en sak. Trots allt, varje l?pande r?knare som jag pluggar in mina tider in, kom ?verens om att jag l?tt hade en halv-marathon under 2 timmar i mig, men jag hade misslyckats med att genomf?ra det i race efter lopp. Dessa misslyckanden f?rst?rkte bara min egen tvivel.
Kanske tog det skor - och trodde jag hade magi p? mina f?tter - f?r att ?ntligen trycka mig ?ver kanten. Ja, jag Nike Air Max 2017 Dames tr?nade ocks? b?ttre, k?nde mig mentalt starkare, utf?rde en perfekt racerstrategi, valde en bra kurs och lyckades med snyggt regnigt v?der. Stj?rnorna slutade Nike Air Max 270 Mujer just nu f?r mig - inklusive att v?lja r?tt par sparkar. (Relaterade: Vinnare av 2018 Shape Sneaker Award ers?tter varje par skor du ?ger)
Jag har best?mt rotat min tro p? magiska sneakers, best?mde jag mig f?r att fr?ga Nike vad som var med dessa otroliga skor.
"Forskarna som driver labbet vi arbetade med sa till oss att de b?rjade referera till det som" magisk sko ", s?ger Schoolmeester. "N?r karri?rforskare b?rjar tro p? magi visste vi att vi hade n?got speciellt."
Schoolmeester, en livsl?ng l?pare sj?lv, s?ger att Nike arbetade mot ett enstaka m?l: att skapa en sko som skulle g?ra v?rldens snabbaste marathoner ?nnu snabbare. (Relaterat: jag ?ger 80 + par sneakers Adidas Prophere Womens men b?r dessa n?stan varje dag)
Den ena stansen ?r Nike's ZoomX-skum - som har den h?gsta energianv?ndningen som n?gonsin sett i oberoende testning p? Runner's World Nike Air Max 270 Womens Lab-och en full-l?ngd kolfiberplatta. Tillsammans minskar de hur mycket energi en l?pare beh?ver n?r man maximerar framdrivningen. ?vers?ttning: Om du kan anv?nda din energi mer ekonomiskt kan du springa fortare.
Sj?lvklart kommer inte alla l?pare att f? 4 procent bump, vilket Nike s?ger ?r ett medelv?rde. Faktorer som k?rform, fotstrejk eller vikt kan alla p?verka slitageupplevelsen och resultaten, s?ger Schoolmeester. ?nd? s?g alla l?pare i Nike-finansieringsprovningen f?rb?ttringar medan de hade 4% j?mf?rt med en traditionell racingplan, och ingen upplevde en minskning av prestanda, s?ger han.
Det ?r inte bara Nike som tycker att de ?r fantastiska Nike Air Pegasus 89 Mujer heller. L?pare Nike Air Max 95 Femme i Vaporfly 4% k?ra 3 till 4 procent snabbare ?n liknande l?pare i andra skor, enligt en oberoende New York Times-analys av n?stan 500 000 maraton- och halvmarathonm?l Nike Air VaporMax Dames p? Strava. Det bestod n?sta snabbaste sko, Nike Zoom Streak, med 1 procent enligt deras data.
Nu, n?stan ett och ett halvt ?r sedan Nike introducerade den ursprungliga Zoom Vaporfly 4%, har den senaste iterationen (som ramlade hyllor tidigare i m?naden) en ny Flyknit endelad ?vre som g?r skorna ?nnu ljusare och teoretiskt sett snabbare. Tack vare all buzz ?r skorna notoriskt sv?rt att komma med. Nike sl?pper ut dem i sm? satser, som snabbt s?ljer ut till $ 250 per pop. Det kan komma att f?r?ndras i framtiden-skolm?staren s?ger att de har och kommer att forts?tta att ?ka produktionen.

2019-01-02 07:07:46

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer